vrijdag 1 maart 2013

En nog een poncho...................

Deze keer voor een kleine dame. Ik had een heel leuk draadje en vond dit wel iets voor een meisjesponcho! Lekker frisse kleur met tussendoor een leuk glimmertje.
De poncho is gebreid op de bekende manier; twee rechthoeken. Deze heb ik in elkaar gezet en voor de afwerking van de hals heb ik vier toeren vasten gehaakt en tenslotte nog een toer in de kreeftensteek.
Best leuk toch?
Maar dit is slechts de achterkant. Om de poncho een beetje een stoere uitstraling te geven heb ik er aan de voorkant een rits opgenaaid. Deze rits heeft totaal geen functie. Hij zit er echt alleen voor de sier. Daar heb ik heel veel moeite voor gedaan want ik ben niet zo heel bedreven met de naaimachien. Het was misschien handig geweest om de rits vast te naaien vòòrdat ik de achternaad sloot. Maar ja,dat is achteraf hè?


Ik denk dat ik morgen nog een leuke hanger haak voor aan de ritssluiting.
Vanaf woensdag is deze poncho als pakket in de aanbieding! En voor nog stoerdere meiden..............ook verkrijgbaar in antraciet-grijs!
Heel fijn weekend allemaal!

PS: Heel erg bedankt voor de felicitaties en kadootjes. Ben er gewoon een beetje verlegen van geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten