woensdag 29 mei 2013

Lintjes

Aan het einde van vorige zomer knapte er een elastiekje van mijn schoen. Ik heb er mee in m'n handen gestaan, vertwijfeld. Zal ik ze maar meteen in de grijze container gooien? Toch heb ik dat niet gedaan. Gewoon in de kast gezet bij de andere zomerschoentjes.
Toen de eerste lentedag hier aanbrak en ik m'n kast doorkeek op zoek naar schoentjes voor zonder sokken (dat vindt ik toch zo lekker..............als de sokken uit kunnen!) kwam ik ze weer tegen en was natuurlijk totaal vergeten dat dat elastiekje was geknapt. Nou kom je daar wel weer vrij snel achter als je bijna de trap af kukelt omdat je je schoen bijna verliest.
Weer balen natuurlijk. Had ik ze nou maar meteen weggegooid! Dan had ik maar 1 x gebaald.
Zonde toch? Als de schoenen zo heeeeeeeeeeeeeeerlijk lopen en er ook nog goed uitzien?
Ik heb ze even onder de kapstok gezet (eigenlijk onder de salontafel maar dat staat zo slordig, wil toch een beetje de schijn ophouden) en opeens wist ik het! Ik wist alleen niet of het echt zou werken.
Nou, het werkt dus. Vandaag de hele dag erop gelopen. En als dit nu ook weer slijt? Geen probleem.
Er zit wel 5 meter lint op zo'n rolletje...........


2 opmerkingen:

  1. Wat en uitvinding ,
    Zo kun je elke nieuwe outfit en nieuw lintje in je lievelings schoenen doen.
    Haha

    BeantwoordenVerwijderen