zaterdag 16 februari 2013

Dekentje

De afgelopen week had ik niet zo veel te melden of te laten zien hier. Op het ogenblik ben ik bezig met wat grotere projecten en dan duurt het weer even voordat het af is. In de winkel is het erg druk en komen er heel veel nieuwe zomergarens binnen. En ik word er zo blij van! Al die kleuren.........................
Maar ondertussen wintert het gewoon door.
Daarom laat ik vandaag één van mijn "dekentjes" zien die standaard over de leuning van de bank ligt.

Om lekker onder te kruipen of om lekker bovenop te zitten als het leer van de bank of stoel zo koud aanvoelt...............
Ik hou heel erg van kleur maar zo'n eenvoudig dekentje is ook leuk als basis. Daar kan ik dan weer van alles bij combineren. Het dekentje is gehaakt met Catania in een V-steek en de rand heb ik afgewerkt met 5 toeren vasten. Heel erg basis dus. Zo, nu weet iedereen welk dekentje ik op de bank heb liggen. De klanten uit het handwerkcafé weten wel waar ik het over heb!
Iedereen een heel fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten