donderdag 2 februari 2012

Trots




















Natuurlijk ben ik soms trots op de werkstukken die ik heb gemaakt maar nog leuker vindt ik het wanneer klanten trots als een paauw de winkel binnenkomen om hun werkstuk te laten zien. Heel divers is het. Op de foto's een paar van deze prachtige staaltjes handwerk.

Het kruisje is gehaakt op naald 1,5. Heel mooi als bladwijzer in een bijbeltje of liedboek. De dame die dit kwam laten zien was bezig een hele serie te maken voor de leden van een groeigroep!

Jacqueline breide een muts en sjaal van sokkenwol en maakte er een fleecevoering in. Ik denk wel dat daar op dit moment dankbaar gebruik van wordt gemaakt.


En dan de trui van mevrouw Nijgh. Het is er eentje uit de oude doos, zo'n vijfentwintig jaar geleden gebreid op naalden 3. Gelukkig is 'ie bewaard gebleven.

Prachtig toch?

1 opmerking:

  1. Hallo Jeannette,
    Dat is leuk, staat daar ineens de trui van mijn schoonzus op je blog en mijn sjaal en muts voor m'n nichtje.... Wat heerlijk hè als jij de wol of garen kan verkopen waar deze krea bea tantes mee aan de slag kunnen en waar leuke kunstwerkjes uit voor komen...... Jij bent de schakel in onze ketting hahahahaha.
    groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen