woensdag 1 februari 2012

brrrrrrrrrrrrrrrrrrr
















Kou is niet echt mijn ding. Van mij hadden we zo het voorjaar in mogen rollen. Maar na alle weersvoorspellingen van vorige week, ja het gaat nu ècht koud worden, heb ik nog maar wat warme winterse wolletjes op de pennen gezet. Ik had me eigenlijk voorgenomen om geen winterdingen meer te gaan maken omdat zo langzamerhand de zomergarens binnen gaan komen in de winkel maar ik kon het toch niet laten.





Het vest is gebreid op naalden 10, dat schiet lekker op dus. Ik ben erg tevreden met het resultaat. Een grof gebreid vest maar toch mooi getailleerd!





En een lekker warme muts van alpaca gebreid op 4,5. Het garen is eigenlijk bedoeld voor naalden 6 maar een muts mag best een beetje stevig in elkaar zitten. Hij staat op de foto op een kop maar als ik naar huis ga na sluitingstijd, doe ik 'em lekker zelf op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten