vrijdag 12 juli 2013

Long time no see.........

Zo, dat is al weer te lang geleden dat ik een bericht heb gepost. Niet dat ik niets nieuws te melden had maar op de een of andere manier kwam er gewoon niet van.
Vorige week, tijdens het mooie weer, was ik begonnen aan het fantastische bloemenkussen van Lucy van http://attic24.typepad.com/weblog/


Buiten, op m'n bankje zag ik hele volksstammen naar het strand trekken! In de winkel was weinig te doen.
Ik heb een paar bolletjes Organico van Lana Grossa gepakt en ben gewoon begonnen.
En gisteren was 'ie af! Nou, als de zon dan nog niet wil doorkomen, dan is dit toch wel het zonnetje op de tuinbank (of gewoon binnen op de bank).


Ik heb 7 bolletjes Organico gebruikt maar met de Catania is het natuurlijk ook goed te doen. Omdat ik persé niet meer dan die 7 bolletjes wilde gebruiken heb ik de achterkant gewoon maar gehaakt totdat het kleurtje weer op was en toen de volgende aangehecht!. Ik was bang dat als ik in dezelfde volgorde van kleurtjes zou gaan werken, er nog twee of drie bolletjes extra nodig zouden zijn.


En achter wonen geen mensen. Toch?
Allemaal een fijn en zonnig weekend!

PS: Trouwens, op de blog van Lucy kun je nog veel meer prachtige en inspirererende haakpatronen vinden. Echt de moeite waard om eens een kijkje te nemen!

3 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kleuren en leuk patroon
    Zou ook wel bij mijn grannie stripes passen
    fijn weekend groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello! Dit is so lekker kleurvolle kussing ! Ek hou ook baie van die foto waarin jy so lekker haak!

    BeantwoordenVerwijderen