zaterdag 29 december 2012

Einde van het jaar

Wanneer het einde van een jaar in zicht komt is het tijd om terug te blikken. Het was het eerste volledige jaar van de winkel en ik kan er met veel genoegen op terugkijken. Leuke klanten, leuke reacties, gezellige workshops en succesvolle acties! Om maar met het laatste te beginnen; de actie mutsen breien voor de daklozen in Amsterdam heeft alle verwachtingen overtroffen.
Op de tafel uitgestald zie je de verzameling die op 30 november is opgehaald om op Sinterklaasavond uit te delen. Meer dan 350 mutsen, verschillende sjaals, truien en sokken. En zo af en toe druppelt er nog iets binnen. Ook dat komt nog goed terecht. Uiteraard wordt deze actie volgend jaar herhaald en dan willen we de nadruk leggen op de sokken. Deze zijn echt heel erg nodig. Er zullen daarom in de loop van het jaar verschillende workshops en cursussen op de agenda staan. Hou die agenda dus in de gaten!
 
Ook kwamen heel veel klanten regelmatig de gemaakte werkstukken laten zien. Dat vindt ik zò leuk!
Aria, een trouwe bezoekster van het breicafé had een pellerine gebreid. Beetje volgens patroon en een beetje van haarzelf.
Leuk afgemaakt met zo'n houten speld van Lana Grossa!

Ada breit de mooiste werkstukken zonder patroon. Zo maakte ze dit schattige kindervestje van Catania:
De kleuren zijn in werkelijkheid iets helderder maar ja, als je de foto's in de avonduren maakt.......

Ik hoop dat volgend jaar ook weer een goed jaar mag worden vol met creatieve uitspattingen. Mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar? Iets meer bloggen................................
Ook zal het komende voorjaar de webshop online komen. Een hele nieuwe uitdaging weer. Ik heb er zin in!
Voor nu wens ik alle lezers een goede jaarwisseling, heel veel liefde, gezondheid en geluk in het nieuwe jaar!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten