zaterdag 20 oktober 2012

Rudolf

Buiten zie ik mensen voorbijgaan in winterjassen maar ook heb ik iemand in korte broek gespot en veel alleen in een t-shirt.
En ondertussen ben ik zelf met wat kerstprojectjes bezig. Je moet tenslotte op tijd beginnen........
Nu ben ik zelf niet zo gek op het haken van amigurumi's, of liever gezegd het in elkaar zetten van de kleine onderdelen, maar wel helemaal verslingerd aan Rudolf. Vandaar dat ik deze gemaakt heb.
Hij staat een beetje wankel op z'n pootjes maar dat komt misschien omdat ik in plaats van pijpenragers, doorgeknipte wattenstaafjes in de pootjes heb gedaan. Is 'ie niet schattig?
Het voorbeeld komt uit het nieuwe boekje: Happy Handmade Christmas van de makers van het fantastische maandblad Mollie Makes.
Het boekje staat vol met hele leuke kerstprojecten. Niet alleen maar haakpatronen maar ook van alles met vilt en papier!
Fijn weekend!

2 opmerkingen: