maandag 9 april 2012

Dagje uit

Gisteren, 2e Paasdag heb ik zo'n leuke en gezellige dag gehad! Hoewel het weer uitnodigde tot uitslapen ben ik samen met M. vroeg op pad gegaan richting Hall. Daar hield Bep, van atelier Bep, open huis. Ik had al veel over haar gehoord in de winkel en was wel nieuwsgierig geworden. Toen ook nog eens bleek dat Gonnie en Marijke van het blog http://marijke-steekjeskruisjes.blogspot.com er zouden zijn en Simone van www.soedidee.nl kon ik niet meer thuisblijven.

In de gezellige keuken werden we warm onthaald met een bakkie koffie en stukje taart. Ik kwam ogen tekort om alle gezelligheid in deze keuken in me op te nemen. Overal quiltjes, borduurtjes, hele originele gordijntjes, te veel om op te noemen. Het was een genot om rond te snuffelen tussen de lapjes van Bep, de borduurtjes van Gonnie en Marijke en Simone. Kijk maar eens op de blogs van deze dames om een idee te krijgen van wat ze allemaal doen!



Dan kijk ik nog even (met een hele grote glimlach) naar mijn gekochte "schatten".





Geen opmerkingen:

Een reactie posten