woensdag 7 september 2011

Allereerste bericht


Wanneer jullie dit lezen, is het gelukt om mijn eerste bericht te posten. Het kwam er maar niet van. Maar nu heb ik een stok achter de deur en wel de aktie Grannies4Somalië. Het oorspronkelijke initiatief komt vanuit Oostenrijk en is hier in Nederland opgepikt door Jeanet Jaffari van het Blij dat ik brei-blog. (www.zeelandnet.nl/weblog/data/brei/) Dit is zowieso een geweldig blog die je in je favorieten moet opslaan. Omdat ik dit initiatief van harte wil ondersteunen kun je ook in mijn winkel het patroon opvragen en de grannies inleveren. Ik zorg er dan voor dat ze in Arnemuiden bij Jeanet terecht komen.
Daarnaast wil ik op zaterdag 17 september wat katoen beschikbaar stellen om in de winkel aan de grannies te werken. Dat kan tussen half elf 's morgens en half vier 's middags. Er kunnen acht personen tegelijk aan tafel dus je bent van harte uitgenodigd om te komen haken.

5 opmerkingen:

  1. hee hallo Jeannette,
    welkom in blogland.
    Leuke site en ik hoop dat je er veel leuke dingen op mag plaatsten ter vertier van ons alle.
    Veel succes met je blog,
    Jacqueline Plokker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Jeannette

    welkom ook in blogland ,ga je zeker volgen
    en hoop dat je veel leden zult krijgen,

    sieneke van der plas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk weer een handwerkwinkel in Katwijk. Ik kom zelf uit Leiden maar ik ga vaak even naar Katwijk. Ik kom dus zeker een keer kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk Jeannette, weer een stimulans om vooral dóór te gaan met breien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gevonden! Zaterdag eerst nog werken maar daarna ben ik wel van plan om even aan te schuiven,

    groet Bernadet
    ps. FF je 'volgers' activeren en dan ga ik je officieel volgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen